Konteksty Kształcenia Muzycznego – 2016 – tom 3 – nr 1
Od Redakcji (s. 5) POBIERZ
Notes from the Editor (s. 7) POBIERZ
ROZPRAWY I ARTYKUŁY NAUKOWE
Jacek Błeszyński
Muzyka, jako forma terapii niedyrektywnej – uwarunkowania
pedagogiczno-logopedyczne (s. 11)
POBIERZ
Zdzisława Szczech
Ku racjonalności stwierdzania i działania oraz wykorzystaniu neuronów lustrzanych
w edukacji muzycznej, cz.1 (s. 23)
POBIERZ
Andrzej Michalski
Dwie najnowsze koncepcje wywyższenia wychowania muzycznego w Polsce (s. 39)
POBIERZ
Elżbieta Szubertowska
Współczesny nauczyciel wobec trudności związanych ze słuchaniem muzyki na lekcjach
(z doświadczeń i badań własnych) (s. 47)
POBIERZ
Krystyna Juszyńska
Edukacyjna funkcja krytyki muzycznej w perspektywie historycznej i współczesnej (s. 61)
POBIERZ
Rafał Majzner
Możliwości wykorzystania elementów metody Christiana Elssnera
w kształceniu głosu sopranowego uczniów na poziomie szkoły średniej (s. 75)
POBIERZ
FORUM MŁODYCH
Aleksandra Jacukowicz
Stres u muzyków instrumentalistów. Wyniki badań z udziałem polskich
studentów instrumentalistyki oraz profesjonalnych muzyków (s. 89)
POBIERZ
Gabriela Plewicka
Profil osobowości dyrygentów chóralnych (s. 97)
POBIERZ
Z PRAKTYKI
Agata Jarecka
„Executio anima compositionis” – parę słów o wiolonczeliście Stanisławie Firleju (s. 121)
POBIERZ
Małgorzata Kaniowska
Działalność Zespołu Szkół Muzycznych I i II stopnia w Rudzie Śląskiej
w zakresie upowszechniania kultury muzycznej w środowisku lokalnym
w latach 2010-2015 (s. 131)
POBIERZ
RECENZJE I SPRAWOZDANIA
Magdalena Grajter
Sprawozdanie z Festiwalu Wyobraźni Muzycznej „mYear 2016” (s. 159)
POBIERZ
Małgorzata Grajter
Nowe technologie a rozwój świadomości słuchowej muzyków –
sprawozdanie z seminarium (s. 163)
POBIERZ
Ewa Kumik
Sprawozdanie z IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu
„Konteksty kształcenia muzycznego” (s. 165)
POBIERZ