Konteksty Kształcenia Muzycznego – 2020 – tom 7 – nr 1
Od Redakcji (s. 5) POBIERZ
Note from the Editor (s. 7) POBIERZ
ROZPRAWY I ARTYKUŁY NAUKOWE
Agata Górska-Kołodziejska
Rola transkrypcji w procesie dydaktycznym na przykładzie dzieł kameralnych
przeznaczonych na fortepian na cztery ręce lub dwa fortepiany (s. 11)POBIERZ
Maria Chełkowska-Zacharewicz
Jakim muzykiem chcesz być? Model elastyczności psychologicznej
w służbie muzykom – wprowadzenie (s. 43)POBIERZ
Anetta Pasternak, Anna Januszewska
Znaczenie solfeżu Emila Jaques- Dalcroze’a w rozwoju muzykalności
oraz zdolności twórczych uczniów klas I-III szkoły muzycznej I stopnia
w świetle badań własnych (s. 57)POBIERZ
Jarosław Domagała
Statystyka szkolnictwa muzycznego w Polsce w okresie międzywojennym (s. 79)POBIERZ
FORUM MŁODYCH
Danuta Pietraszewska
„Śpiew” w szkole powszechnej dwudziestolecia międzywojennego
w kontekście założeń wychowawczo-ideowych państwa – analiza źródeł (s. 125)POBIERZ
Z PRAKTYKI
Anna Pawelec
Zespół „szyty na miarę” – szkic o muzykowaniu zespołowym w szkole I stopnia (s. 143)POBIERZ
Adam Porębski
Nauka kompozycji w szkole muzycznej na przykładzie działalności
Szkolnego Koła Twórczości Kompozytorskiej SzKoT w OSM I i II st. im. K. Szymanowskiego
we Wrocławiu (s. 155)POBIERZ
Agnieszka Łuczyńska
Zajęcia grupowe a kształtowanie indywidualności
studentów specjalności choreografia i musical (s. 167)POBIERZ
RECENZJE I SPRAWOZDANIA
Wiktoria Kuncewicz
Recenzja książki „Emisja głosu w przestrzeni edukacyjnej, artystycznej i terapeutycznej”,
redakcja naukowa Lidia Kataryńczuk-Mania, Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii
Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2020, s. 324, ISBN: 978-83-945714-5-0 (s. 181)POBIERZ