Konteksty Kształcenia Muzycznego – 2018 – tom 5 – nr 1
Od Redakcji (s. 5) POBIERZ
Note from the Editor (s. 7) POBIERZ
ROZPRAWY I ARTYKUŁY NAUKOWE
Stella Kaczmarek
Przyszłość kultury i edukacji kulturalnej w Polsce (s. 11)POBIERZ
Dominika Lenska
Różnorodność form ludowego dziecięcego śpiewu i zabaw ludowych (s. 29)POBIERZ
Barbara Dominiak
Realizacja zadania jako sposób pracy nad interpretacją ruchową dzieła muzycznego (s. 45)POBIERZ
Joanna Buczyńska, Barbara Dutkiewicz
Elementy „plastique animée” stosowane w czasie zajęć rytmiki
w pracy z dziećmi przedszkolnymi w świetle współczesnych koncepcji
myślenia twórczego (s. 59)POBIERZ
Anetta Pasternak
W labiryncie interpretacji – „plastique animée” w kontekście dzieła otwartego (s. 75)POBIERZ
Anetta Pasternak, Agata Trzepierczyńska
O dezintegracji metody Emila Jaques-Dalcroze’a w polskim systemie
kształcenia muzycznego. Refleksje na temat roli solfeżu Dalcroze’owskiego
w szkole muzycznej I stopnia (s. 85)POBIERZ
FORUM MŁODYCH
Martyna Romanowicz
Ku zachowaniu higieny psychicznej artysty. Praktyczne wskazówki (s. 97)POBIERZ
RECENZJE I SPRAWOZDANIA
Ewa Kumik
Sprawozdanie z V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu
„Konteksty kształcenia muzycznego” (s. 109)POBIERZ
Klaudia Kukiełczyńska-Krawczyk
Sprawozdanie z VI Międzynarodowej Konferencji Studentów Muzykoterapii
we Wrocławiu (s. 111)POBIERZ
Beata Stróżyńska
Sprawozdanie z II Muzycznego Forum Młodych Naukowców i Artystów
w Łodzi (s. 117)POBIERZ