Konteksty Kształcenia Muzycznego – 2015 – tom 2 – nr 1
Od Redakcji (s. 5) POBIERZ
Notes from the Editor (s. 7) POBIERZ
ROZPRAWY I ARTYKUŁY NAUKOWE
Grażyna Darłak
Proszę pani, czy my musimy tego słuchać? O słuchaniu muzyki w szkole (s. 11)
POBIERZ
Paulina Szymańska
Zasoby osobiste i strategie radzenia sobie ze stresem u muzyków i niemuzyków (s. 33)
POBIERZ
Monika Welc
Pedagogika „sprzyjająca” a zasoby indywidualne ucznia i nauczyciela (s. 49)
POBIERZ
Anna Pawelec
Repertuar dla orkiestry szkoły muzycznej I stopnia – na przykładzie
wybranych utworów polskich kompozytorów współczesnych (s. 63)
POBIERZ
Andrzej Michalski
Rola mistrza w kształceniu muzycznym. Kontekst historyczny (s. 77)
POBIERZ
Marcin Wolniewski
Partnerstwo we współpracy z zespołem akademickim a cechy osobowości dyrygenta (s. 89)
POBIERZ
Piotr Winczewski, Marta Karbowiak
Ocena dostosowania instytucji upowszechniających kulturę muzyczną w Łodzi
do potrzeb osób niepełnosprawnych (s. 97)
POBIERZ
FORUM MŁODYCH
Magdalena Handke
Refleksja o komunikacji pedagogicznej uczniów i nauczyciela na lekcjach muzyki.
Komunikat z badań (s. 115)
POBIERZ
Agnieszka Jaszczuk
„Odkrywcy muzyki” jako metoda wspomagania muzycznego rozwoju dziecka
w wieku przedszkolnym (s. 129)
POBIERZ
RECENZJE I SPRAWOZDANIA
Alicja Delecka-Bury
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej
„Artysta? Muzyk? Pedagog? Kim jest nauczyciel szkoły muzycznej I st.?” (s. 151)
POBIERZ
Jerzy Rachubiński
Sprawozdanie z II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu
„Konteksty Sztuki Dyrygenckiej” (s. 155)
POBIERZ
Halina Dulikowska, Małgorzata Grajter
Sprawozdanie z VIII Konkursu Solfeżowego Szkół Muzycznych I stopnia (s. 157)
POBIERZ
Rafał Majzner
Sprawozdanie z I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej
„Kultura – Muzyka – Edukacja” (s. 163)
POBIERZ