mgr Joanna KARPIŃSKA
Specjalista PR o wieloletnim doświadczeniu w zakresie media relations, a wcześniej dziennikarskim. Pracowała między innymi jako rzecznik prasowy Manufaktury, szef działu informacji Radia Pogoda. Wykładowca przedmiotów: PR, content marketing oraz copywriting w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Współpracuje z Instytutem Mediów i Produkcji Muzycznej Akademii Muzycznej w Łodzi, wykładając przedmioty: analiza otoczenia rynkowego oraz promocja i marketing.
W ramach założonej przez siebie agencji HETMAN PR&Media Relations specjalizuje się w projektach na rzecz instytucji kultury, wydarzeń kulturalnych i akcji społecznych. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii PR dla „Galerii Mistrzów Polskich” Muzeum Miasta Łodzi, wystaw i przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum Sztuki w Łodzi, w tym rocznego projektu „Portal Roku Awangardy”. Współpracuje z Teatrem Muzycznym w Łodzi, Teatrem Pinokio w Łodzi, Fabryką Sztuki w Łodzi, odpowiadała za realizację planu promocji i komunikacji trzech edycji festiwalu Łódź Czterech Kultur, dla którego, jako rzecznik prasowy nadzorowała również pracę biura prasowego. Odpowiadała za komunikację festiwali: Retroperspektywy, Forum Kina Europejskiego Cinergia, a od trzech lat w ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Łodzi nadzoruje realizację działań komunikacyjnych Łódź Young Fashion.