Image
Image

Koło Naukowe Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej

 

Kolo naukowe piate kolo u wozu

Czy istnieje dobra lub zła muzyka? Jak ją ocenić? Jak o niej mówić, by chciano nas słuchać? Jak najatrakcyjniej o niej pisać? Jeśli chcesz rozwijać się w tym kierunku, dołącz do nas! Muzyka i media w XXI wieku pozostają nierozerwalne. W Kole Naukowym Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej zgłębisz tajniki słowa pisanego i mówionego, nauczysz się czym jest prawdziwa krytyka muzyczna i poznasz zasady dziennikarstwa muzycznego. Dodatkowo poznasz tajniki dobrej promocji i dowiesz się jak zorganizować wydarzenia o charakterze artystycznym lub naukowym. Czerpiemy wiedzę z praktyki – współpracujemy z osobami ze świata mediów, reprezentujących krytykę muzyczną, dziennikarstwo (internetowe, prasowe, radiowe, telewizyjne), PR, produkcję czy menedżment. Co roku organizujemy konferencję naukową Muzyka – Media – Marketing, do wygłoszenia wykładów i warsztatów zapraszając najwybitniejszych specjalistów i specjalistki tych trzech dziedzin. Do tej pory odwiedzili nas m.in. Marcin Majchrowski, Dorota Kozińska, Adam Suprynowicz, Kinga A. Wojciechowska, Piotr Metz, Magda Miśka-Jackowska, Mateusz Ciupka, Piotr Matwiejczuk i Robert Kamyk. Koło Naukowe Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej (dawniej „Piąte Koło u Wozu”) założyli i w dużej mierze tworzą studenci i studentki specjalności Muzyka w mediach, ale mile widziani są wszyscy, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania w tym kierunku.

ZAPRASZAMY!

 

  • opiekun – dr Małgorzata Sułek
  • przewodnicząca – Alicja Janowska
  • wiceprzewodnicząca – Magdalena Juroszek
  • skarbnicy – Julia Miniak i Konstanty Kosiński

kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.