Image
Image

ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ MUZYCZNĄ

studia stacjonarne I i II stopnia

Wydział Twórczości, Interpretacji, Edukacji i Produkcji Muzycznej
Instytut Mediów i Produkcji Muzycznej

 

W czasie studiów pierwszego stopnia dowiesz się wszystkiego o produkcji koncertów, przedstawień i imprez masowych, poznasz prawo autorskie i prawo pracy, zasady pozyskiwania funduszy, kosztorysowania, zarządzania projektem. A do tego duża dawka wiedzy z zakresu muzyki poważnej, rozrywkowej i historii fonografii!

W programie studiów drugiego stopnia są wykłady m.in. z zakresu działalności firm fonograficznych, menedżmentu, roli konsultanta muzycznego, koncepcji zarządzania i form działalności gospodarczej. Zaplanowaliśmy również warsztaty technik multimedialnych i zajęcia poświęcone nowym technologiom muzycznym.

Profesjonalne wykształcenie zapewnia wyspecjalizowana kadra naukowo-dydaktyczna, w tym świetni praktycy związani z instytucjami kultury w Polsce. Doświadczenie można zdobyć w ramach wielu projektów koncertowych i spektakli organizowanych przez Akademię.

 
KOŁO NAUKOWE

Studenci tej specjalności działają w Kole Naukowym Przedsiębiorczości Artystycznej

 

Studenci Zarządzania produkcją muzyczną przedstawiają... ZOBACZ FILM

 

EGZAMINY WSTĘPNE

studia stacjonarne I stopnia

studia stacjonarne II stopnia

 

 
PEDAGODZY SPECJALNOŚCI ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ MUZYCZNĄ
 
PEDAGOG PRZEDMIOT
mgr Anna Banach historia tańca
mgr Aleksandra Bęben historia muzyki powszechnej
literatura muzyczna
wystąpienia publiczne
mgr Kamil Biadała prawo autorskie z elementami prawa cywilnego
mec. Kamila Chmielecka formy działalności gospodarczej
dr Piotr Deptuch historia muzyki rozrywkowej
historia wykonawstwa muzycznego
dr Roman Drozd technologia informacyjna w muzyce
nowe technologie muzyczne
produkcja audiobooków
dr Monika Fabińska pozyskiwanie funduszy
mgr Jakub Garbacz specyfika działalności firmy fonograficznej
realizacja transmisji internetowych online
dr Małgorzata Grajter historia muzyki powszechnej
dr Anita Grzegorzewska autoprezentacja i savoir-vivre
podstawy korespondencji
dr Krzysztof Grzegorzewski słowo i muzyka w reklamie
mgr Małgorzata Anna Gutman-Fonferko promocja i marketing
public relations i narzędzia reklamowe
mgr Tomasz Jeziorski podstawy produkcji teledysku muzycznego
mgr Maciej Kabza akustyka
mgr Małgorzata Kaczmarek produkcja koncertu
zarządzanie w kulturze
mgr Robert Kamyk organizacja produkcji muzycznej
producent – artysta: kontakt i współpraca
mgr Joanna Karpińska analiza otoczenia rynkowego
promocja i marketing
mgr Michał Kocimski analiza partytury
prof. dr hab. Ewa Kowalska-Zając literatura muzyczna
mgr Magdalena Kulczyńska produkcja spektaklu muzycznego
dr Hubert Malinowski psychologia pracy
mgr Paweł Marzec specyfika organizacji imprez muzycznych
organizacja wydarzeń muzycznych
dr Tomasz Miszczak podstawy zarządzania
wprowadzenie do działalności biznesowej
rozwój umiejętności menedżerskich
zarządzanie projektem
kosztorysowanie
nowoczesne metody i koncepcje zarządzania
rola komunikacji i techniki negocjacji w biznesie
dr Tomasz Mońko multimedia na scenie
dr Arleta Nawrocka-Wysocka wprowadzenie do pracy naukowej
metodologia pracy naukowej
prof. dr hab. Jarosław Płuciennik historia kultury
mgr Przemysław Psikuta historia fonografii
mgr Grzegorz Przygocki podstawy menedżmentu
mgr Vadim Radishevskiy nagłośnienie i konfiguracja sprzętu
mgr Łukasz Słociński organizacja imprez masowych
dr Ewa Staszewska-Kozłowska prawo pracy z elementami ubezpieczeń społecznych
przygotowywanie umów
dr hab. Beata Stróżyńska, prof. AM style i gatunki muzyki
mgr Marta Szeliga-Frynia podcasty
prof. dr hab. Marta Szoka literatura muzyczna
dr hab. Marian Szukalski, prof. AM opracowanie muzyczne filmu
mgr Maciej Walczak warsztaty technik multimedialnych
mgr Marta Włodarczyk podstawy teoretyczne muzyki
dr hab. Artur Zagajewski, prof. AM style muzyki popularnej
mgr Marcin Zawada historia musicalu
dr Maciej Ziółkowski kształcenie słuchu z harmonią