Image
Image

REALIZACJA DŹWIĘKU

studia stacjonarne I i II stopnia

Wydział Twórczości, Interpretacji, Edukacji i Produkcji Muzycznej
Instytut Mediów i Produkcji Muzycznej

 

Chcesz nagrywać muzykę klasyczną lub rozrywkową i nagłaśniać koncerty, muzyka to Twoja pasja i w dodatku masz bardzo dobry słuch – specjalność realizacja dźwięku jest stworzona właśnie dla Ciebie!

W czasie studiów nauczysz się montażu nagrań, miksowania i masteringu, realizacji spektakli muzycznych, poznasz podstawy operowania dźwiękiem na planie filmowym i emisji na żywo. Profesjonalne wykształcenie zapewnia wyspecjalizowana kadra naukowo-dydaktyczna, w tym uznani na rynku muzycznym specjaliści, którzy mają na koncie setki zrealizowanych projektów w tej dziedzinie.

Uczelnia dysponuje świetnym zapleczem technicznym (sale koncertowe i studia nagraniowe) oraz nowoczesnym sprzętem (najwyższej klasy mikrofony, miksery, oprogramowanie). W oparciu o tę infrastrukturę można zdobywać doświadczenie praktyczne w ramach wielu projektów koncertowych i spektakli muzycznych organizowanych przez Akademię.

 

EGZAMINY WSTĘPNE

studia stacjonarne I stopnia

studia stacjonarne II stopnia

 

 
PEDAGODZY SPECJALNOŚCI REALIZACJA DŹWIĘKU
 
PEDAGOG PRZEDMIOT
dr hab. Dawid Ber, prof. AM chór ogólnouczelniany
dr Piotr Deptuch historia wykonawstwa muzycznego
mgr Halina Dulikowska kształcenie słuchu
mgr Jakub Garbacz realizacja nagrań
specyfika działalności firmy fonograficznej
realizacja transmisji internetowych online
dr inż. Piotr Górski fizyka
mgr Wojciech Grabowski montaż i mastering dźwięku
dr Krzysztof Grzegorzewski słowo i muzyka w reklamie
mgr Maria Hubluk-Kaszuba chór ogólnouczelniany
mgr Tomasz Kąkolewski akustyka
podstawy elektroniki
mgr Michał Kocimski analiza partytury
dr Agnieszka Kołodziejczyk matematyka
mgr Kamil Kraska emisja programów na żywo (telewizja)
dr Julia Laskowska fortepian
mgr Adam Lewandowski instrumentoznawstwo
harmonia
mgr Magdalena Miśka historia muzyki filmowej
dr Tomasz Mońko systemy operacyjne i oprogramowanie
multimedia na scenie
dr Arleta Nawrocka-Wysocka wprowadzenie do pracy naukowej
metodologia pracy naukowej
mgr Jacek Partyka muzyka elektroakustyczna
mgr Przemysław Psikuta historia fonografii
mgr Tomasz Podwysocki emisja programów na żywo (radio)
mgr Vadim Radishevskiy nagłośnienie i konfiguracja sprzętu
dr hab. Beata Stróżyńska, prof. AM style i gatunki muzyki
mgr Marta Szeliga-Frynia analiza obrazu fonograficznego
dokumentacja koncertów
fonografia klasyczna
język angielski specjalistyczny
montaż i mastering dźwięku
ocena jakości nagrań
podcasty
realizacja nagrań
realizacja efektu dźwiękowego
solfeż barwy
dr Krzysztof Sztekmiler diagnostyka toru fonicznego
dokumentacja koncertów
elektroakustyka
montaż i mastering dźwięku
nagłośnienie i konfiguracja sprzętu
nagrania sesyjne
realizacja nagrań
serwisowanie sprzętu elektroakustycznego
technika studyjna
dr hab. Marian Szukalski, prof. AM dźwięk w etiudzie filmowej
dźwięk w filmie i teatrze
estetyka dźwięku w filmie
metody pracy na planie filmowym
organizacja pracy zawodowej
mgr Maciej Walczak warsztaty technik multimedialnych
dr hab. Artur Zagajewski, prof. AM style muzyki popularnej
mgr Marcin Zawada historia musicalu