Dziennikarstwo i krytyka muzyczna. Przeszłość – teraźniejszość – perspektywy
21-22 marca 2023, wtorek – środa
Sala 31, Pałac Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Gdańska 32 oraz ONLINE
wstęp wolny

 
5. Konferencja naukowa MUZYKA – MEDIA – MARKETING

Koło Naukowe Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi zaprasza do uczestnictwa w 5. Konferencji Naukowej „Muzyka – Media – Marketing” pod hasłem Dziennikarstwo i krytyka muzyczna. Przeszłość – teraźniejszość – perspektywy, która odbędzie się w formule hybrydowej (online i stacjonarnie) w dniach 21-22 marca 2023 roku.
Głównym tematem Konferencji będą rozważania nad dziennikarstwem i krytyką muzyczną – uwagę skierujemy zarówno na wątki związane z przeszłością obu dziedzin, zjawiskami obserwowanymi współcześnie i tymi, które dopiero przed nami. Choć w swojej pięcioletniej historii Konferencja po raz pierwszy otrzymała bardziej sprecyzowany temat, nie zamykamy się na kwestie związaną z szeroko rozumianą obecnością muzyki w mediach i jej realiach marketingowych.
Do udziału w każdej edycji wydarzenia zapraszamy specjalistki i specjalistów w dziedzinie mediów i marketingu muzycznego. W minionych latach gośćmi Konferencji byli m.in. Marcin Majchrowski, Dorota Kozińska, Adam Suprynowicz, Kinga A. Wojciechowska, Piotr Metz, Joanna Grotkowska, Magdalena Miśka-Jackowska, Mateusz Ciupka, Piotr Matwiejczuk i Robert Kamyk. To właśnie nasi goście specjalni zabiorą głos pierwszego dnia Konferencji. Drugi dzień poświęcimy prezentacji efektów badań oraz prac studentów i doktorantów, którzy zechcą zaprezentować swoje referaty na zaproponowany przez nas temat: Dziennikarstwo i krytyka muzyczna. Przeszłość – teraźniejszość – perspektywy lub zdecydują się podzielić się swymi refleksjami na temat muzyki w kontekście mediów i rozlicznych strategii marketingowych.
Zapraszamy również przysłuchiwania się i uczestnictwa w wykładach w formie online lub stacjonarnie, w Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi.

WAŻNE INFORMACJE
  • Opieka merytoryczna – dr Małgorzata Sułek
  • Opieka organizacyjna – Agnieszka Szynk, Alicja Janowska
  • Konferencja odbędzie się w formie hybrydowej: online i stacjonarnie (link zostanie opublikowany na kilka dni przed wydarzeniem na stronie internetowej Uczelni i w wydarzeniu na Facebooku)
  • Bierne i czynne uczestnictwo w Konferencji jest darmowe
  • Czas trwania wystąpienia studentów i doktorantów to 20 minut
  • Wystąpienia studentów i doktorantów mogą być wygłaszane zarówno stacjonarnie, z Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi, lub przez internet
  • Językiem konferencji jest język polski
  • Zgłoszenia należy przysyłać drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
OPEN CALL DO 6 LUTEGO 2023!

Czynne uczestnictwo w wydarzeniu należy zgłosić drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) do 6 lutego 2023 roku. Zgłoszenie musi zawierać: imię i nazwisko, afiliację (nazwa uczelni i wydziału), nazwę kierunku, specjalności, rok i stopień studiów, tytuł wystąpienia oraz abstrakt referatu w języku polskim. Uczestniczki i uczestnicy czynni są zobowiązani do przesłania tekstu referatu drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) do 26 lutego 2023 roku.
Konferencja ma formułę hybrydową. Prezentacje wystąpień odbędą się w środę 22 marca stacjonarnie w Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Gdańskiej 32 (serdecznie zachęcamy do odwiedzenia nas!) oraz online.

 

  • Więcej o działalności Koła Naukowego Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej zobacz

 

5. Konferencja naukowa MUZYKA – MEDIA – MARKETING