Image
Image

Muzyka–Media–Marketing

 

6. Konferencja naukowo-artystyczna MUZYKA–MEDIA– MARKETING

20-21 marca 2024, środa – czwartek
Sala 31, Pałac Akademii Muzycznej w Łodzi, ul. Gdańska 32 oraz ONLINE
wstęp wolny

 
Koło Naukowe Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi zaprasza do uczestnictwa w 6. Konferencji naukowo-artystycznej „Muzyka – Media – Marketing”, która odbędzie się w formule hybrydowej (online i stacjonarnie) w dniach 20‑21 marca 2024 roku.

W czasie pierwszego dnia Konferencji słuchacze będą mogli wziąć udział w prelekcjach, dyskusjach oraz warsztatach prowadzonych przez specjalistki i specjalistów w dziedzinie mediów i marketingu muzycznego. Do udziału w wydarzeniu zaprosiliśmy dziennikarzy, krytyków muzycznych, producentów i pisarzy. Podobnie jak w czasie zeszłorocznej edycji drugi dzień poświęcimy prezentacji efektów badań oraz prac studentów i doktorantów. Nasz pomysł kierujemy do młodych badaczy, którzy w formie referatu chcą podzielić się swoimi refleksjami na tematy związane z krytyką sztuki, organizacją wydarzeń kulturalnych czy promocją muzyki. Wszystkie osoby zainteresowane tematyką Konferencji zapraszamy również do przysłuchiwania się wykładom w formie online lub stacjonarnie, w Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi.

 
HARMONOGRAM KONFERENCJI

20 marca 2024, środa

21 marca 2024, czwartek

 
Kontrapunktem dla dwóch dni wypełnionych prelekcjami i dyskusjami będzie koncert zespołu Kosmos. Młody (ale już ceniony w środowisku!) jazzowy skład wystąpi w środę 20 marca 2024 roku o godz. 18.15 w Sali Kameralnej Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. 1 Maja 4.

KONCERT ZESPOŁU KOSMOS
w ramach 6. Konferencji naukowo-artystycznej „Muzyka-Media-Marketing"

 

 
WAŻNE INFORMACJE
  • Opieka merytoryczna – dr Małgorzata Sułek
  • Opieka organizacyjna – Alicja Janowska, Magdalena Juroszek, Julia Miniak, Konstanty Kosiński
  • Konferencja odbędzie się w formie hybrydowej. Bierne uczestnictwo możliwe jest w formie stacjonarnej lub online (link zostanie opublikowany na kilka dni przed wydarzeniem na stronie internetowej Uczelni i w wydarzeniu na Facebooku)
  • Wystąpienia studentów i doktorantów w ramach drugiego dnia Konferencji mogą być wygłaszane wyłącznie stacjonarnie, z Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi.
  • Zgłoszenie wraz z abstraktem należy przysłać drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 25 lutego 2024 roku.
  • Czas trwania wystąpienia studentów i doktorantów to 20 minut.
  • Językiem konferencji jest język polski.
  • Bierne i czynne uczestnictwo w Konferencji jest darmowe.

REGULAMIN KONFERENCJI

 

 
OPEN CALL

Czynne uczestnictwo w wydarzeniu należy zgłosić drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) najpóźniej do 25 lutego 2024 roku. Zgłoszenie musi zawierać: imię i nazwisko, afiliację (nazwa uczelni i wydziału), tytuł wystąpienia oraz abstrakt referatu w języku polskim. Studentów dodatkowo prosimy o podanie nazwy kierunku, specjalności, roku i stopnia studiów. W przypadku dużej liczby zgłoszeń zastrzegamy sobie prawo do ich merytorycznego wyboru.

Prelegenci, którzy zaprezentują swoje referaty drugiego dnia Konferencji (czwartek 21 marca 2024), zobowiązani są do wygłoszenia ich stacjonarnie w Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Gdańskiej 32.

Czekamy na zgłoszenia i liczymy na spotkanie w Łodzi!

 

Więcej o działalności Koła Naukowego Dziennikarstwa i Krytyki Muzycznej

 

6. Konferencja naukowo-artystyczna MUZYKA–MEDIA– MARKETING