W związku z tygodniem projektowym dla Wydziału Wykonawstwa Instrumentalnego zawieszam odbywające się zajęcia kierunkowe (instrument główny i kameralistyka) w terminie od 9 do 14 grudnia 2019 roku oraz zobowiązuję studentów i pedagogów do uczestnictwa w odbywających się w tym czasie działaniach projektowych (konkurs skrzypcowy, audycje i koncerty).

Z zajęć i ćwiczeń zostaną wyłączone na potrzeby organizatorów II Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. G. Bacewicz następujące sale: Pałac: 5, 6, 34, 35, 36, 37, 39 oraz 51, 52, 53; budynek przy ul. 1 Maja : 3.15, 3.7 oraz 0.31, 0.33.

JM Rektor
prof. dr hab. Cezary Sanecki

Dziekan Wydziału Wykonawstwa Instrumentalnego
dr hab. Anna Liszewszka, prof. AM

 

Szanowni Studenci,

w dniu 21 listopada, o godz. 12.00, w sali 11, odbędą się uzupełniające wybory do Senatu Akademii Muzycznej oraz do Samorządu Studenckiego.
W tym dniu, od godz. 11.30 do 15.00 obowiązują godziny rektorskie.

Udział w wyborach jest obowiązkowy.

 

Szanowni Państwo Pedagodzy,
bardzo proszę o złożenie w Dziale Kadr do dnia 29 listopada 2019 r. indywidualnego rozkładu zajęć.

Z poważaniem
 
dr hab. Elżbieta Aleksandrowicz, prof. AM
Prorektor ds. nauki i dydaktyki Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi

 

Na czym polega konsultacja psychologiczna?

Konsultacja psychologiczna polega na omówieniu doświadczanego problemu oraz oczekiwań osoby zgłaszającej się po wsparcie. Celem takiego spotkania jest identyfikacja trudności, udzielenie informacji oraz zaproponowanie optymalnej formy pomocy. Konsultacja może być jednorazową poradą lub może zakończyć się dobraniem najodpowiedniejszej formy pomocy, np terapii indywidualnej, grupowej, skierowaniem na konsultację lekarską.

Konsultacje będą odbywać się w czwartki.
Na spotkanie należy się umówić dzwoniąc pod numer telefonu +48 504 177 082

Zakres udzielanej pomocy obejmuje:
  • udzielanie pomocy psychologicznej w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych,
  • rozwijanie umiejętności regulacji emocji, radzenia sobie ze stresem,
  • budowaniu adekwatnej samooceny, motywacji do działania,
  • rozmowy wspierające i motywujące, ukierunkowane na rozwój,
  • pomoc psychologiczna w przygotowaniu do wystąpień publicznych (konkursy muzyczne, egzaminy etc.),
  • udzielanie pomocy psychologicznej osobom doświadczającym zaburzeń psychicznych, m.in. zaburzeń depresyjnych, lękowych, psychosomatycznych, zaburzeń osobowości,
  • konsultacje w celu skierowania do odpowiedniego specjalisty.
 
mgr Marta Kozińska-Lipińska

Jestem psychologiem i psychoterapeutą. Prowadzę konsultacje psychologiczne, psychoterapię indywidualną oraz grupową osób dorosłych oraz młodzieży. Ukończyłam czteroletnie szkolenie z zakresu psychoterapii psychodynamicznej w Studium Psychoterapii przy Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie, Psychologię Kliniczną w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie, Kurs Doskonalący Edukacji Psychologicznej w zakresie psychoterapii w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie oraz Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. Pracuję na stanowisku psychologa oraz psychoterapeuty w Pracowni Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Spektrum oraz Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych. Na Akademii Muzycznej w Łodzi prowadzę konsultacje psychologiczne dla studentów oraz pedagogów Uczelni.

 

Na podstawie art. 230 ust. 2 ustawy z dn. 3 lipca 2018 r. Przepisy wprowadzające ustawę Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018r poz. 1669), Senat Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi ustalił Uchwałą nr 2/2019 zasady powołania pierwszej Rady Uczelni. Poniżej wyciąg z treści uchwały zawierający sposób zgłaszania kandydatów.

     
    § 1
  1. W skład pierwszej rady uczelni wchodzi 6 osób powołanych przez Senat, oraz przewodniczący samorządu studenckiego w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi.
  2. Senat powołuje do rady uczelni 3 osoby ze wspólnoty Akademii oraz 3 osoby spoza tej wspólnoty.
     
    § 2
  1. Kadencja pierwszej rady uczelni trwa do 31 grudnia 2020 r.
     
    § 3
  1. Członkiem rady uczelni może być osoba, która:
    1. ma pełną zdolność do czynności prawnych,
    2. korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. nie była karana karą dyscyplinarną,
    5. w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu art. 2 Ustawy z dn. 18 października 2006r o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2017r poz. 2186 z poźn. zm.), nie pełniła w nich służby ani nie współpracowała z tymi organami,
    6. posiada wykształcenie wyższe; wymóg ten nie obowiązuje wchodzącego w skład rady uczelni przewodniczącego samorządu studenckiego,
    7. nie ukończyła 67 roku życia do dnia rozpoczęcia kadencji.
  2. Członkostwa w pierwszej radzie uczelni nie można łączyć z pełnieniem funkcji organu w Akademii lub innej uczelni, członkostwem w radzie innej uczelni, ani zatrudnieniem w administracji publicznej.
     
    § 4
  1. Kandydatów do pierwszej rady uczelni mogą zgłaszać:
    1. każdy z członków Senatu Akademii,
    2. grupa co najmniej 50 członków wspólnoty Akademii.
  2. Zgłoszenia kandydatów dokonuje się pisemnie do Rektora.
  3. Zgłoszenie powinno zawierać:
    1. przedstawienie sylwetki kandydata,
    2. pisemną zgodę kandydata na kandydowanie do rady uczelni i na pełnienie funkcji w razie wyboru,
    3. w przypadku kandydatów spoza wspólnoty Akademii także zgodę na kandydowanie na funkcję Przewodniczącego Rady Uczelni i na pełnienie tej funkcji w razie wyboru.
  4. Termin zgłaszania kandydatów upływa w dniu 31 marca 2019 r.

 

Szanowni Państwo Pedagodzy,

w związku z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, wszystkie uczelnie w Polsce zobowiązane są do korzystania z Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA) oraz Ogólnopolskiego Repozytorium Pisemnych Prac Dyplomowych (ORPPD).
Weryfikacji antyplagiatowej w Systemie podlegają wszystkie prace dyplomowe, licencjackie i magisterskie, których obronę zaplanowano po 1 stycznia 2019 r.
Zgodnie z zasadami określonymi w systemie, osobą upoważnioną do sprawdzenia tekstu pracy pod kątem nieuprawnionych zapożyczeń i manipulacji w tekście, jest promotor.
W tym celu wszyscy pedagodzy, którzy prowadzą pisemne prace dyplomowe zobowiązani są do:

  • posługiwania się pocztą elektroniczną założoną na koncie amuz.lodz.pl
    Informacji dotyczących trybu założenia skrzynki e-mailowej udziela Pracownia IT naszej Uczelni pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • założenia konta w Jednolitym Systemie Antyplagiatowym obsługiwanym przez POL-on. Aby założyć konto należy skontaktować się z administratorem POL-onu w naszej Uczelni pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
Prorektor ds. dydaktyki
dr hab. Elżbieta Aleksandrowicz, prof. AM

 

  • Szczegóły dotyczące Jednolitego Systemu Antyplagiatowego zobacz

 

W sprawie służbowych adresów e-mailowych

 

Szanowni Państwo,
przypominam, że opis merytoryczny powinien zawierać, obok potwierdzenia zgodności operacji ze stanem faktycznym, wskazanie zewnętrznego źródła finansowania jeśli takie ma miejsce.
W szczególności chodzi o:

  • reklamacje,
  • rękojmie (gwarancje),
  • zgłoszone szkody w ramach polis ubezpieczeniowych,
  • środki wynikające z ofert/umów, w tym w ramach Projektów, jak np. delegacje, które zgodnie z zapisami ofert/ umów pokrywa oferent/wykonawca itp.

W przypadku delegacji pracowników, WNIOSEK na podstawie którego Dział Kadr wystawia delegację sporządza Dział Merytoryczny prowadzący całość spraw, którym dana delegacja ma służyć.

Małgorzata Myślińska
Kwestor Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi

 

  • Zarządzenie Nr 9/2017 z dnia 27.12.2017
    JM Rektora Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi pobierz plik .pdf
  • Druk oświadczenia o kosztach twórczych pobierz plik .doc

 

Uprzejmie proszę o zapoznanie się ze zmianami w Regulaminie wykonywania nagłośnień i nagrań przez Akademię Muzyczną im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi.

 

  • Aktualny regulamin wykonywania nagłośnień i nagrań przejdź
  • Aktualny druk zlecenia nagrań przejdź

 
prof. dr hab. Beata Zawadzka-Kłos
Prorektor ds. studenckich i artystycznych