Wybrane zasady organizacji wydarzeń artystyczno-naukowych
w Sali Koncertowej i Sali Kameralnej z zachowaniem procedur sanitarnych

W trosce o bezpieczeństwo i zgodność z zasadami organizacji wydarzeń informujemy:

  • Ilość miejsc dostępnych w Sali Koncertowej (ul. Żubardzka 2a) uległa zmniejszeniu do 66, a Sali Kameralnej (al. 1 Maja 4) do 41 miejsc. Pałac (ul. Gdańska 32) został wyłączony z użytkowania.
  • Dostępne miejsca siedzące ułożone będą w szachownicę.
  • Publiczność zobowiązana jest posiadać własne maseczki/przyłbice i nosić je w trakcie wydarzenia.
  • Akademia będzie wymagać złożenia przez uczestnika obowiązkowego pisemnego oświadczenia, wraz z podaniem danych osobowych i kontaktowych, przy wejściu na wydarzenie.
  • Liniami poziomymi z zachowaniem dystansu 1,5 m zostaną wyznaczone na posadzce miejsca ustawiania kolejek do kasy, szatni, toalety i do wejścia na sale koncertowe.
  • Publiczność będzie mogła skorzystać ze środka do dezynfekcji rąk.
  • Sprzedaż biletów na wydarzenia w Sali Koncertowej będzie następowała na 5 dni roboczych przed wydarzeniem.
  • Bieżące informacje o koncertach umieszczane będą na stronie internetowej Akademii.
  • Akademia zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzeń w przypadku zmiany warunków epidemicznych lub zmiany przepisów prawa.

 

Październik 2020
Październik 2020

 

Informacje prasowe o najbliższych koncertach i wydarzeniach dostępne są na podstronie DLA MEDIÓW jako pliki do pobrania w formacie .pdf