CELE STAŻU
  • doskonalenie warsztatu wykonawczego,
  • praca nad interpretacją i repertuarem,
  • rozwój artystyczny.
RODZAJE ZAJĘĆ
  • indywidualne w zakresie gry solowej na instrumencie,
  • indywidualne w zakresie gry solowej na instrumencie z akompaniatorem,
  • indywidualne w zakresie śpiewu solowego,
  • indywidualne w zakresie śpiewu solowego z akompaniatorem.
KANDYDACI
  • o przyjęcie na staż artystyczny mogą ubiegać się osoby posiadające ukończone studia pierwszego lub drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie.
KOSZT ROCZNEGO STAŻU ARTYSTYCZNEGO
  • 30 godz. bez akompaniatora - nie mniej niż  6 300 PLN
  • 30 godz. (w tym 15 godz.. z akompaniatorem) – nie mniej niż 9 450 PLN
KOSZT SEMESTRALNEGO STAŻU ARTYSTYCZNEGO
  • 15 godz. bez akompaniatora - nie mniej niż  3 150 PLN
  • 15 godz. (w tym 7,5g. z akompaniatorem) – nie mniej niż 4 725 PLN
WYMAGANE DOKUMENTY
  1. Podanie skierowane do JM Rektora Uczelni z prośbą o przyjęcia na staż (dokładne określenie czasu trwania, specjalności itp.).
  2. Podanie do Dziekana Wydziału z prośbą o przydział do wskazanego pedagoga prowadzącego.
  3. Życiorys.
  4. Jedna aktualna fotografia.
  5. Kopia dyplomu (odpisu) ukończenia studiów i suplementu dyplomu (odpisu) wydane przez szkołę wyższą. Oryginały dokumentów kandydat ma obowiązek przedstawić do wglądu podczas składania ich w Dziale Nauczania. W przypadku wysyłania dokumentów pocztą należy oprócz kopii dołączyć oryginały.
  6. Kserokopa dowodu osobistego lub paszportu (w skali 1x1).
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
  • w semestrze zimowym – do 10 września 2021 r.
  • w semestrze letnim – do 5 lutego 2022 r.

UWAGA!
O przyjęciu na staż artystyczny decyduje pedagog prowadzący.